2015. október 30., péntek

Borsa Brown: Az Arab 18+

Megbotránkoztató, ugyanakkor szívbe markoló történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.
Gamal ibh Hussein Ál-Szudairi a milliomosok megszokott életét éli, míg egy üzleti tárgyalás alkalmával Budapestre érkezik. Ridegsége és elhatárolódása az új világgal szemben hamarosan átalakul valami egészen mássá.
Vannak érzések, melyek korlátokat döntenek le, és embereket formálnak át. Mindezt azért, hogy új útra léphessenek. Miként vállalhatja föl egymást két ember, akik oly különbözőek?
Miként lépnek új útra, vagy veszik fel a harcot saját lelkükkel szemben? És mikor jönnek rá, hogy valami végleges és megváltoztathatatlan Borsa Brown, a több ezer példányban eladott Maffia triógia sikerszerzőjének legújabb és eddigi legizgalmasabb regénye sajátos, erotikával fűszerezett stílusával dolgozza fel a kényes témát.
Csakúgy, mint eddigi könyveiben, elzárt világba kalauzol, érdekes karaktereket és élethelyzeteket, emberi kapcsolatokat mutat be, melyeket kellőképpen színez csattanós párbeszédekkel.
Az erotikus részekre tekintettel 18 év feletti olvasóknak ajánlott!

Borsa Brown írónőtől már olvastam korábban a Maffia ágyában című regényt. Ott még éreztem némi bizonytalanságot, amit reméltem, hogy most egy kiforrott, megbotránkoztatásra is alkalmas, de ugyanakkor romantikával , erotikával átszőtt történet követ.
Azt be kell vallanom, hogy az iszlám és az arab kultúra elég távol áll tőlem, de ahogy a könyvvel haladtam egyre inkább azt vettem észre, hogy kíváncsi lettem mi a mozgatórugója ennek az általunk kevésbé ismert kultúrának és a benne élő embereknek. Szinte lopott 5-10 perc kedvéért is elővettem a könyvet, mert a történet magával ragadott és együtt sírtam, nevettem a szereplőkkel, vagy éppen döbbenten olvastam az egyes részeket, mert bizony az arcpirító részletekből sem volt hiány. Aki rózsaszín mesevilágot vár az most csalódni fog, mert kőkeményen letaglózó, de ettől függetlenül szívszorítóan szép történet kap. A 18+ jelzés elárulom nem véletlenül került ki a borítóra is. 

"Ha nem kaphatunk meg valamit, azt mindennél jobban akarjuk."
Az alaptörténet szerint adott egy jóképű, dúsgazdag és igen nagyképű, a realitást nem ismerő  szaudi herceg, Gamal.  Gamal először üzleti ügyek miatt jön Magyarországra, ahol megismerkedik Csillával és egy számára idegen érzéssel, amiről mindig is úgy gondolta, hogy nem létezik. Lassan kibontakozik a szemünk előtt két teljesen eltérő kultúrával és háttérrel rendelkező ember kapcsolata, ami nem mentes a fordulatoktól és az írónő részéről alkalmazott bátor történetvezetéstől. Az egész cselekményt átszövi az erotika hol durvábban, hol érzelmesen, de ettől lesz ez a regény valami merőben szokatlan. Kendőzetlenül tárja elénk az arab férfiak, számunkra oly elfogadhatatlan életszemléletét, szexualitását. Minderre rásegít, hogy végig a férfi főszereplő szemszögéből éljük át a történéseket, igazából a többi szereplőt is az ő szemén keresztül látjuk, így nem igazán tudjuk, hogy mit gondol, vagy érez például Csilla, amire én nagyon kíváncsi lettem volna. Annak ellenére, hogy  férfi szemszögből ismerjük meg a történetet az írónő igazán jól visszaadja a férfias gondolatvilágot és csak 1-1 pillanatig éreztem azt, hogy ezt egy férfi biztos, hogy nem gondolhatja így, bár egy iszlám férfinél ki tudja... 
Egy kicsit sem vont le az élvezeti értékből, hogy írónő bújt férfi szerepbe és így írta meg ezt a remek könyvet, sőt szerintem adott neki némi pikantériát is. 
Mit tagadjam szerettem a történetet az elejétől a végéig, még úgy is, hogy többször utáltam, mint kedveltem a férfi főszereplőt, jó lett volna néha ráordítani: Nem látod a fától az erdőt? 
Csilla sajnos nem került igazán közel hozzám, mindez szintén azért lehetett, mert, mint már említettem is Gamal gondolatain, érzésein keresztül ismerjük meg a női szereplőt is, tetszett, hogy ennek ellenére olyan szerény és ártatlan karakter bontakozott ki, aki meglátja az élet szép dolgait is, tud még felhőtlenül örülni egy vattacukornak is a Városligetben, sőt képes felülkerekedni önmagán és nyíltan felvállalni azt, amit oly kevesen tudnának, az érzelmeit.

https://muslimbychoice.wordpress.com/mekkah/ Mekka

Gamal karakterét attól függetlenül, hogy elsőre utálatot váltott ki belőlem a regény előrehaladtával képtelen voltam gyűlölni, mivel az álarc mögött, amit sokszor magára kényszerített megláttam az Embert. Sajnáltam, hogy egy olyan kultúrában nevelkedett, ami elnyomta az emberi tulajdonságokat és csak a pénzt és a hímsovinizmust nevelte a fiúgyermekekbe, így Gamalba is. 
Szerintem az utóbbi idők legjobban megformált karaktere volt Gamal, nagyon ritka, hogy ennyire valóságos, velejéig gyarló, de fejlődésre képes kidolgozott karakterrel találkozzunk. 

Külön kiemelendő a sok kutatómunka, ami megelőzhette a regény elkészültét. Nagyon sok háttér-információt csepegtet az írónő, így akarva akaratlanul megismerkedünk egy idegen ország vallásával, kultúrájával és életszemléletével. Ennek köszönhetően kicsit talán magyarázatot is kapunk a számunkra sokszor elfogadhatatlan viselkedésre, mert valljuk be sok olyan mozzanat volt a történetben, ami megbotránkoztató volt, nem mentség rá, hogy más kultúrából jöttek, de sok alap dologra rávilágít az írónő, például megtudjuk, hogy miért nem esznek disznóhúst, miért olyan fontos számukra a rendszeres imádság, sőt az aberrált szexuális szokásaikat is megismerjük (szerintem ezt sokan érdekesnek fogják találni), elég részletesen és még sok-sok fontos információt.

http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-3004044/New-Saudi-Arabia-67-billion-megacity-size-Washington-DC.html //Szaúd-Arábia


Összegezve

Szerintem az utóbbi idők egyik legjobb erotikus történetét sikerült megírnia Borsa Brown-nak és annak külön örülök, hogy ezt a történetet egy magyar nő tollából olvashatjuk. Egyedi, csavaros, arcpirító és informatív. Kimondottan örülök annak, hogy lehetőségem volt elolvasni a regényt, mert ezáltal bepillantást nyertem egy szívszorító kapcsolat rejtelmeibe és az arab világ titkaiba. Végre egy történet, ahol nem volt minden habos-babos és a végeredmény mégis elragadó lett. 
Személy szerint ajánlom minden nyitott szemléletű olvasónak, aki nem fél belevetni magát egy a szokásostól merően eltérő világba, két teljesen eltérő ember szerelmébe. 

Szemtelen, szókimondó, erotikus és nem utolsó sorban izgalmas.



A könyvért köszönet az Álomgyár Kiadónak

1 megjegyzés:

Erlend Hildur írta...

Annyira boldog vagyok ma, mert Isten megtette azért, mert nehéz időkben ment át más hitelnyújtókkal, és semmi sem működik jól, a hitem és a reményem elvesztésére törekedtem, de még mindig erősnek kell lennem és folytatni kell azt, amit keresek. Ma boldog vagyok, mert Isten a legjobb hitelintézethez irányította, és nem bántam semmit, miután kapcsolatba léptem velük, és a szívem teljesült, és megkaptam a megadott összeget, amit kértem (300 000,00 USD), a pénzt befizették számlám után két héttel a társasággal folytatott beszélgetés után, és nem bántottak nekem, és nem okozott fejfájást a kölcsön tőlük való megszerzésekor, a családtagjaim és a barátaim, akiket én nekik irányítottam, szintén megkapta a kölcsönüket, szeretnék a lfdsloans@outlook.com / whatsapp + 1-989-394-3740 telefonszámon. . és gyorsan megszerezze a kölcsönt, ez biztonságos és gyors, hiszen laza remény, hit és mindent megtesz, csak kölcsönszerzés céljából, és semmi sem működik, fogadjon el, ha megpróbálja ezt a Benjamin nevű embert, soha bármit sajnál, és a hitelkérelem jóváhagyásra kerül, és azt közvetlenül a bankszámlájára fizeti be, tehát siess most, és lépjen kapcsolatba a WhatsApp + 1-989-394-3740 telefonszámon. kérjen bármilyen típusú kölcsönt, és azt Önnek nyújtják. a legjobbakat

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon