2015. december 13., vasárnap

Dorothy Blog Award

Egy igazán kedves díjat kaptam Nikitől, ezért nem is volt kérdés, hogy rögtön egy bejegyzés keretében köszönöm meg és küldöm tovább a díjat. Én Niki kicsit módosított szabályait követem, de aki az eredeti verziót szeretné választani az Andi blogján megtalálja.








Szabályok

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!

2. Írj egy rövid kis szöszt az illető blogjáról!

3. Írj 12 dolgot a saját blogodról!

4. Válaszolj 12 kérdésre!

5. Tegyél fel 12 kérdést! 

6. Küldd tovább a díjat azoknak, akiknek szeretnéd!

Könyvesem Niki blogja:

Könyvesem


A díj Nikitől érkezett, aminek nagyon megörültem, mivel díjat kapni mindig öröm, legfőképpen akkor, amikor egy olyan személytől érkezik, akinek a blogját gyakran látogatom. Mi is annak az oka, hogy gyarkan benézek Nikihez?
 Lássuk csak: 
-Tartalmas az oldal
 -Letisztult, mindig jobbnál jobb sablonokkal gyönyörködteti meg a szemet
-Remekül fogalmaz, igényes bejegyzéseket tesz közzé
-Mindig találok valami újdonságot akárhányszor bekukkantok
-Remekül tartja a kapcsolatot az olvasókkal, igazán interaktív a blog, mivel lehet kérdezni Nikitől, illetve szervez       nyereményjátékokat (ki ne szeretné), tehát látszik, hogy az olvasókért van. 
- Egy igazán remek embert ismertem meg személyében, igaz még csak virtuálisan, de ami késik...  :)

Könyvlelő, azaz én


1. 2011-ben kattintottam a blogspotra és regisztráltam a Könyvlelő blogomat.
2. A blogot rendszeresen csak idén kezdtem el írni.
3. Igyekszem a blog bejegyzéseit naprakészen a facebookra és a Moly-ra is felvezetni.
4. Több virtuális barátot és közösséget ismertem meg a blogon keresztül.
5. Idén eddig kerek 100 db bejegyzés született, többségben könyvekről.
6. Az első recenziós könyvnek úgy örültem, mint kisgyerek a csokiboltnak.
7. Legfőképpen a romantikus, könnyedebb irányvonalat követem
8. A rovatokat kedvem/időm szerint frissítem
9. A család és munka mellett nem jut annyi időm a blogra, mint szeretném
10.Az első nyereményjáték, amit szerveztem hatalmas siker volt, így vélhetően lesz folytatás
11.A blog kinézetét igyekszem javítgatni, szépítgetni, amennyire a webes tudásomból telik
12. A blog révén egy remek csapat tagja lettem, nevezetesen ők a Könyvfalók

A kérdések, amiket kaptam


1.Miért azon a néven írod a blogodat, amilyenen?

Megtetszett ez a szófordulat és szerintem elmondja a lényeget, hogy kutatom a könyveket és néha meg is lelem a gyémántot.

2.Hogyan tudnád magadat jellemezni 5 mondatban? (külső, belső tulajdonságok, stb.)

Kitartó vagyok, de néha az idő közbeszól és kénytelen vagyok átszervezni dolgokat, vagy befejezni valamit. Akaratos, mert szeretem keresztülvinni a véleményemet, persze azért hallgatok az okosabbra. Külsőre átlagos dolgozó anyuka, bár vannak jobb napjaim is. Nézzük mi is van még, hát szeretek sokat beszélni és örök kíváncsi vagyok. A főzés és kertészkedés örök szerelem az olvasás mellett.

3.Heti szinten mennyi időt fordítasz az oldaladra?

Sajnos 2-3 óránál többet nem tudok, pedig mennyire szeretnék.

4. Mely általad írt bejegyzésed a kedvenced?

Most éppen Az Arab című könyvről írt bejegyzés a kedvenc, mert igazán megfogott a könyv és ezáltal a bejegyzés is picit jobban sikerült.


5.Melyik a leglátogatottabb bejegyzésed, mióta az oldalt vezeted?
 
Borsa Brown: A maffia ágyában, azt nem tudom pontosan megmondani miért, de ezt szerették az olvasóim a legjobban.

6.Hogyan képzeljünk el bejegyzés írása közben?

Egy csendes pillanatban, amikor a család éppen pihen, vagy el van foglalva és szabad a gép leülök egy bögre finom teával, vagy kakaóval és az aktuális könyvvel -esetleg jegyzetekkel- felszerelkezve és így írom megírom a bejegyzést, általában hétvégén.

7.Mi a legnagyobb sikerélményed a blogoddal kapcsolatban?

Az első recenziós példány és kiadói megkeresés, leírhatatlan öröm.

8.Mi volt a legnegatívabb élményed a blogoddal kapcsolatban? (visszajelzés, stb.)

Eddig szerencsére még nem volt semmi emlékezetes negatívum, szerencsére még a trollok sem találtak meg.

9.Az ismerőseid, hozzád közel állók tudják, hogy könyves blogot vezetsz?

Csak a nagyon közeli családtagok.

10.Éves szinten kb. mennyit költesz könyvekre?

Még sosem számoltam meg, de szerintem túl sokat, bár a könyvek ára is megugrott az utóbbi időben, a 3000-4000 Ft lett az átlag, ami elég magas.

11.Jársz rendszeresen könyvtárba?

Igen, havonta egyszer feltétlenül.

12.Átlagban milyen tanuló voltál magyarból (irodalom, nyelvtan)?

Mindkettőből 5-ös voltam és az érettségim is 5-ös lett, mindkét tárgyból, ennek ellenére a reál vonalat választottam, amiből mindig 3-as voltam, ki érti? :)

A kérdéseim :
(A kérdések egy részét Nikitől hoztam el, mert kíváncsi vagyok a válaszokra)

1. Mikor döntötted el, hogy szeretnél egy saját könyves blogot?
2. Minden hónapban megleped magad legalább egy könyvvel?
3. Milyen egyéb hobbid van a könyves blog mellett, esetleg vezetsz blogot másik témában?
4. Általában előre ütemezed a bejegyzéseket, vagy akkor írod meg, amikor éppen oda jutsz?
5. Mi a legnagyobb sikerélményed a blogoddal kapcsolatban?
6. Jársz rendszeresen könyvtárba?
7. Tagja vagy valamilyen könyves oldalnak, csoportnak?
8. Mely általad írt bejegyzés a kedvenced?
9. Van kedvenc blogod (nem feltétlen könyves)?
10. Rendszeresen követed a többi könyves blogger bejegyzéseit?
11. Szerinted meddig fogod írni a blogodat?
12. Volt már negatív élményed, ami a blogod által ért?

Az általam választott blogok:




7 megjegyzés:

Vegazus írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat, Kritta!! Nem ígérem, hogy tovább fogom vinni, mert egy nagyon hasonlót nem olyan régen már kitöltöttem, és ott is nagyon nehéz volt számomra összeszedni a 10 érdekességet magamról (bár látom, hogy itt a blogról kellene). Azért nem kizárt, hogy valamikor később majd élnék a lehetőséggel, de mostanában az új könyvklub indulása miatt amúgy se férne igazán bele az időmbe ez is. De tényleg nagyon örülök neki, köszönöm a kedvességedet, hogy gondoltál rám! :)

Kritta írta...

Örülök, hogy egy kis örömöt tudtam szerezni neked, hiszen nagyon szeretem a blogodat. Amint lesz lehetőség ismét jelentkezem a könyvklubba, hátha legközelebb csajos/történelmi/életrajzi/kaland lesz a téma. :)

theodora írta...

Hűű köszönöm szépen!! Szívesen válaszolok, szerintem holnap ki fog kerülni a bejegyzésem :)

Kritta írta...

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a díjat és továbbítod is. :) Mindenképpen megnézem majd a bejegyzést, kíváncsi vagyok a válaszaidra.

AniTiger írta...

Itt is köszönöm szépen! Amint lesz egy kis időm, kitöltöm! :) ♥

Kritta írta...

Örülök, hogy elfogadod a díjat és várom a bejegyzést is! :)

Bea írta...

Köszönjük szépen itt is a díjat! Hamarosan megválaszoljuk a kérdéseket, hiszen nem titok, hogy szeretjük őket.:)

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon