2015. december 28., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten

Ismét jöttek és mentek az ünnepek, tudom kicsit sablonos, de ez van, ettől függetlenül azért bőven van mit írni a listámba. A sorrend nem számít, ahogy eszembe jutottak a dolgok egyből leírtam és sikerült sok-sok örömködést bezsúfolni ebbe a pár napba, aminek kimondottan örülök.


♥ kaptam aloe vera memória párnát, nagyon vágytam rá ♥ mindenki örült az ajándéknak, amit kapott ♥ sütöttem rengeteg sütit  ♥ remek lett a töltött káposzta, abszolút kedvenc ♥ rendbe tettem a Moly-os oldalamat, lejelentkeztem azokról a kihívásokról, amit biztosan nem fogok teljesíteni, töröltem a felesleges polcaimat, most egész átlátható a rendszer ♥ imádom a karácsonyfánkat ♥ végre kezdenek rövidülni az éjszakák ♥ könyvek karácsonyra, részletek majd január elején a beszerzős rovatban ♥ egy játék keretében nyertünk a macseknak játékot és eledelt, megérte az Alphazoo-ban venni az állatok karácsonyi ajándékát ♥ rossmannból fürdősók és gyöngyök, igazi wellness élmény ♥ nagyon jól tudtam haladni az olvasásaimmal ♥ eljutottam odáig, hogy feltöltöttem sok-sok képeket egy fotókidolgozós oldalra, végre lesznek ismét hagyományos fotóink (még nyáriak is vannak köztük) ♥ vendégek jöttek és mentek ♥ jó filmek ♥ együtt volt a család ♥


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon