2016. április 30., szombat

Áprilisi beszerzések

Sajnos a Könyvfesztiválra nem jutottam el, de ennek ellenére, mint várható volt sikerült beszereznem remek könyveket. Az április ennek köszönhetően nem lett nullás, ráadásul elég sokat olvastam is, de nem mindegyikről volt kedvem írni, ez köszönhető volt annak, hogy kint remek volt az idő, sokat sütött a nap és mindez inkább a szabadtéri programok és olvasások irányába terelt, a gép elé nem is igazán volt kedvem leülni, sőt a valós életben folytatott munkám is elvette bőven az időmet a blogolás elől.
Nem mondom, hogy áprilisban ereszd el a hajam volt könyves téren, de azért mutatom a listát:
A nagy hajszáról Evanovich-Goldberg szórakoztató regényéről már írtam is, alakul ez a sorozat, aminek nagyon örülök, mert szerettem a Szingli fejvadász sorozatot is és úgy érzem jó úton halad Fox-O'Hare párosa. Beszereztem Anna Banks Szirénia Örökség 2. részét, a Tritont is, hiszen nem volt kérdés, hogy a Posszeidón után ezt is mindenképpen el szeretném olvasni, muszáj megtudnom mi fog történni Emmával a nagy titok felfedése után.  Zoe Sugg Girl online című kötetének a tartalma tetszett meg, plusz a jópofa borítója, kíváncsi vagyok rá, illetve vágytam valami csajosra, az meg csak hab a tortán, hogy az online világ is kap egy kis helyet a történetben. Aztán ott következik Fiona Barton Az özvegy című regényével, amivel szeretnék ismét kimozdulni a komfortzónámból, na meg a csajos könyvek mellé kellett valami ütősebb. Mindenesetre kíváncsian várom, hogy milyen hatással lesz rám ez a pszicho-thriller. Végül, de nem utolsó sorban egy könyv, amiről csupa jókat hallottam Emily St. John Mandeltől a Tizenegyes állomás.
Az elmúlt hónapba ennyi (6) beszerzés fért, szerintem sikerült ismét ígéretes könyveket válogatnom.







Többiek áprilisa:
Dóri
Nita
katacita
AniTiger

2 megjegyzés:

katacita írta...

Nálad is sok jóság :) Az özvegyre kíváncsi vagyok, olyan A lány a vonaton-féle megosztó jelenségre számítok, majd olvasgatom a véleményeket. :)
Kíváncsi vagyok, a Girl Online mennyire tetszik majd, régen, amikor még csak angolul volt, nagyon el akartam olvasni, aztán amint kijött magyarul, alábbhagyott a lelkesedésem. Tipikus :D

theodora írta...

Az özvegyre én is kíváncsi lettem, Lobo is nemrég írt róla - nekem is komfortzónán kívüli könyv, lehet hogy majd sort kerítek rá. A Tizenegyes állomást fogom szerintem nemsokára (miután a jelenlegi két könyvvel végeztem) sorra keríteni ill. ez a Girl online is érdekel, egyre több helyen láttam :D

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon