2016. július 3., vasárnap

Júniusban beszereztem, havi zárás

Recenzióra érkeztek hozzám Izolde Johannsen írónőtől a Titkozatos felcser és a Lamar-ház átka című regényei, az első részt már értékeltem is, kellemes élmény volt olvasni az orvoslás történetét egy fiktív világba helyezve. Az Álomgyár Kiadótól pedig két könyv is érkezett R, Kelényi Angelika Szulejmán és a magyar udvarhölgy című regénye, amit jó szívvel ajánlok azoknak is, akik a sorozat miatt félnek belevágni az olvasásba, mert bizton állíthatom, hogy kalandos, romantikus és ízig-vérig történelmi. Ellen DeGeneres Szórakozol velem?! humoros önéletrajzi írása szintén tetszett és már az értékelésem is elkészült. Meglátszik, hogy kihagytam a Könyvhetet, ezért egyetlen könyvet sikerült beszereznem, mégpedig Elizabeth Adler-től a Gyilkosság a tengeren című regényt. Egy kötetet, Wendy Lower Hitler fúriáit pedig ajándékba kaptam, miután megemlítettem, hogy az egyik ismeretterjesztő csatornán nagyon izgalmas témába merültem bele, mégpedig a náci Németország és a nők kapcsolatára vonatkozóan. A hónapot hat könyvvel zártam, de ennél sokkal, de sokkal több várakozik még elolvasásra, a könyvtári példányokról akkor még nem is beszéltem. 
Gyorsan csak említés szintjén, hogy éppen milyen könyvek vannak nálam a könyvtárból: Belinda Alexandra Flamenco Párizsban, Sussan Mallery: Született játékos, Clare Balding: Állataim és egyéb családfajták, Tom Harper: Titkok könyve, Bear Grylls: Tűzön-vízen át!

A hónapban elolvastam még John Green-Maureen Jhonson-Lauren Myracle Hull a hó című novelláskötetét (értékelés majd stílusosan télen), Katarina Bivald: Garantált hepiendjét, és Zoe Sugg-tól a Girl Online-t


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon