2016. október 18., kedd

Állati book tag

Sajnos arra már nem emlékszem, hogy kinél és hol láttam ezt a tag-et, de nagyon szerettem kitöltögetni, ilyenkor mindig kicsit felidéződnek az év kedvencei.

1. Lajhár. Egy olvasás, amit direkt lassítottál, nyújtottál mint a rétestésztát.


Ki szeretné, hogy a mester regényei a végéhez érjenek!?




2. Gepárd. Jött, tarolt, mindent vitt és csak néztél utána tátogva.

Nálam ezt idén Harper Lee érte el





3. Házi macska. Egy könyv vagy szerző, amiről, akiről tudod, bármi történjék is, időről-időre odabújik hozzád.

Belinda Alexandrában és a történeteiben ilyen téren nem szoktam csalódni. 




4. Kacsacsőrű emlős/tengeri sün. Egy roppant különös, elsőre furának látszó könyv, amit bár kissé ódzkodva vettél a kezedbe, végül pozitív csalódás lett.


Ez idén egy mesekönyv volt, amitől garantáltan elalszik gyermek és szülő egyaránt. Először szkeptikus voltam a kötettel szemben, de bevallom van benne valami.




5. Pillangó. Egy kívülről-belülről gyönyörű könyv.

Gyönyörű borító, háttérben Párizs jelképével és ráadásul a történet is bájos.



6. Kacagány. Egy könyv vagy szerző, amin vagy akin könnyesre kacagtad magad.


Már maga a borító is jókedvre derít, de az utánozhatatlan Durrell engem mindig nevetésre csábít.




7. Imádkozó sáska. Egy könyv, amelyben tőled szokatlan, idegen, távol álló gondolatok (filozófia, vallás, világnézet, kultúra) vannak, a végére mégis sikerült megbarátkoznotok .


Buhtáni emberek, tájak, kultúra, de a végén bakancslistás lett ez a csodás vidék.




8. Kaméleon. Egy szerző, akinek több könyvét (de legalább kettőt) olvastál már, de ha nem látod a nevét feltüntetve, nem jössz rá, hogy az író egy és ugyanaz


John Greenre nem ismertem volna rá, ha nincsen a borítón az író.




9. Zsiráf. Egy könyv, ami jóval hosszabb volt, mint indokolt lett volna.


A Hotel Florida nem éppen rövid, nem is értem a végére.




10. Noé bárkája. Egy könyv, amiben az állatoké (nem csak egy állaté) a főszerep és te szereted.


Beatrix Potter meséit és ismét csak Durrellt említeném.





0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon