2017. április 1., szombat

Ez volt a könyves márciusom



Jasper Fforde: Egy regény rabjai
Honor Tracy: Szép kis naplemente
Gerald Durrell: Kalandorok az őserdőben
Gerald Durrell: A Bárka születésnapja
Alex Rosenberg: A krakkói lány

Márciusban is remek hónapot zártam olvasási szempontból (is). 9 könyvet sikerült befejeznem, ezek közül A lány az égből egy régebbi elmaradásom volt, így egy plusz vállveregetés jár érte magamnak. Sőt a várólistámról is kipipálhatok egy újabb régi vágyat, mégpedig Elisabeth Gifford-tól a Tenger házát, ami egy fantasztikus, lenyűgöző regény és csak legekben tudok róla beszélni, nagyon a hatása alá kerültem.

Igaz a februári tervem, hogy sorra kerítem a Számolás jogát nem valósult meg, de így is úgy gondolom, hogy egy kivétellel, - a Hol volt, hol nem volt című regényen kívül - ismét remek olvasmányokhoz nyúltam (A krakkói lány pedig határeset). Bár bevallom Durrell-lel szinte lehetetlen melléfogni, mindig egy menedéket jelentenek számomra a kötetei, csak lassan kezdenek elfogyni az olvasatlan Durrell mesék, ami kicsit, na jó nagyon elszomorít. A krakkói lány nekem sok volt, sajnos kevésbé tudtam szeretni, annak ellenére, hogy a témát, azaz a II. világháborút nagyon szeretem, ráadásul most női szemszögből volt tálalva, és mégsem. 

Márciusban az alábbi értékelések születtek:

Könnyed krimik a múltból
Honor Tracy: Szép kis naplemente
Heidi W Durrow: A lány az égből
Mary Jo Putney: Az amazon és a katona
Elizabeth Berg: Hol volt, hol nem volt...
Richard Powers: Orfeo
Nicolas Barreau: Egy este Párizsban

Ezen kívül bemutattam a kedvenc könyves instagrammereimet is:
könyves insta kedvencek

Az instagramra is igyekszem időről időre feltölteni képeket, ha van kedvetek nézzetek be, ahol új néven továbbra is megtaláltok.




@hkrisztinablog

Áprilisra nincsenek különösebben konkrét terveim, hanem úgy döntöttem hagyom magam sodródni az árral és éppen ahhoz a könyvhöz nyúlok, amit az adott pillanat diktál, eddig ez bevált. 

Nálatok milyen volt a március?


Többiek márciusa:






0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon