2017. december 31., vasárnap

Kicsit sem hagyományos évösszegzés - Buék!

A korábbi években így év vége felé már tűkön ülve vártam, hogy kitehessem a statisztikai alapokon nyugvó kis évösszegző szösszenetemet, és olvashassam a többiekét, frissen, melegen. Idén ez másként alakult, kivéve, hogy a könyves összegzőket továbbra is szívesen elolvasgatom, és együtt örülök a lányok/fiúk sikereinek, amit a blogolás során elértek. Mások sikereinek is pont annyira tudok örülni, mintha a sajátom lenne, mert látom, hogy mennyien tesznek le minőségi "munkát" az oldalukon, és sokszor jönnek a sikerek is. Nem számít ilyenkor, hogy én mit értem el, a lényeg, hogy mindig van lehetőség és nem szabad feladni, menni kell előre, függetlenül attól, hogy hányan olvasnak, vagy éppen nem olvasnak minket. Számomra is sokáig fontosak voltak a számok, mutatók, visszajelzések, felkérések. Idén már nem ez volt a fő szempont, hanem, hogy azt az időt, amit itt, a blogomon töltök szeretettel tegyem, legyen az saját örömömre, vagy éppen együttműködés keretében. Tehát idén több dolgot is megtanultam elengedni (határidők, Kildara stb.) a blogolás és a magánélet területén is.
Elmondhatom, hogy így most JÓ, igen, így nagybetűvel!

Tehát idén először nem készítettem évösszegzést, nem néztem statisztikákat, elengedtem a számokat és picit a blog kezét is, így év vége felé. 

Az energiáimat másra, máshova összpontosítottam át. 

Ebben az évben nagyon sok szuper dolog történt velem, és persze néhány rossz dolog is befutott, de hiszem, hogy 2018. nagy lehetőségeket tartogat. 

Az olvasás továbbra is szenvedély marad, jó lenne egyszer az olvasásból és írásból megélni, de ennek megvalósítása, vagy ez irányú lépések megtétele egyelőre még csak az álom kergetésig jutott.

A statisztikáról annyi azért eszembe jutott, hogy a Moly így év végén ajándékoz pro tagságot, ezért rápillantottam, de tényleg csak pillantás erejéig, hiszen a Moly függőségem is alábbhagyott. A megjelenített szám valamivel több, mivel az utolsó pár hónapban nem vezettem rendesen a Molyon az olvasásaimat. Ennek ellenére 75 elolvasott könyv és 23231 oldalon áll a számláló, ami úgy gondolom, hogy már önmagában szép teljesítmény, tekintve, hogy az év leginkább az olvasáson és könyveken kívüli világról szólt.  

Ha szeretnétek egy picit bepillantani az életembe, a mindennapjaimba, akkor látogassatok meg Instagramon, ahol aktívan jelen vagyok.

Köszönöm, hogy idén (is) velem voltatok, és olvasásra érdemesnek tartottátok a bejegyzéseimet!

Nem maradt más hátra, mint az, hogy az év utolsó bejegyzésével kívánok mindenkinek nagyon-nagyon boldog és könyvekben gazdag új évet és sok csodás napot 2018-ban is!





0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon